lauantai 28. helmikuuta 2015

Lyhyestä virsi kaunis

 Tällä viikolla:

- olen kokenut riittämättömyyttä äitinä.
- olen tavannut ystäviä - ja nähnyt elokuvan Fifty Shades of Grey.
- olen päättänyt olla puuttumatta työyhteisön kotkottamiseen. Vaikeaa!
- olen kipuillut refluksitaudin kanssa.
- olen järjestänyt sokkotreffejä sinkku-kaverille.
- olen aloittanut pienimmän passin haun kevään matkalle ja päässyt matkakuumeeseen.
- olen nukkunut hyvin.
- olen hajottanut älypuhelimeni (pahoittelut hiljaisuudesta puolin ja toisin).
- olen laittanut maljakkoon kevään ensimmäiset tulppaanit. Kiitos vieraille!


Jokainen olisi oman postauksen arvoinen, vaan lyhyestä virsi kaunis. Mukavaa lauantaita!




6 kommenttia:

  1. Ihania kukkia! En tiedä minkä sisäisen eläkeläiseni olen löytänyt mutta mä olen hurahtanut ihan täysin leikkokukkiin. Mähän en oikeasti tykkää yhtään kukista, tapan kaiken mikä kasvaa mullassa. Mutta niin vaan on meillä nykyään tosi usein kukkia pöydällä. Viimeiksikin ostin vikoilla rahoilla itselleni ruusuja ja perustelin koko jutun sillä että jos mun pitää täällä jynssätä pöydästä irti kuivuneita muroja niin jynssään niitä irti mielummin sellaisesta pöydästä, jonka päällä on kukkia.

    Oliko leffa mistään kotoisin? Mä olen ne kirjat lukenut ja siinä kyllä meni niin monta tuntia elämästäni hukkaan, joita en koskaan saa takaisin. Heart pumps diesel-blogin Sofia kirjoitti tosi hyvän postauksen koko tuosta Fifty shades-vouhotuksesta.

    Sokkotreffit!! Vitsit miten mahtavaa. Että vielä näinä Tinderin ja intterin netin aikoina joku uskaltautuu retrotreffeille. Saisitkohan sä spoilata niistä tärskyistä että miten kävi :P

    Hyvää lauantaita sullekkin :) minä olen vieläkin ihan huono ihminen ja postit odottaa. Byäääääh. Ensi viikolla. Lupaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään sun perustelusta, toi murojen jynssääminen pöydästä riittää vikojen rahojen käyttöön. Mä oon niin pihi kukkien suhteen. Mä perustelen keksien syömistä tänään tällä järkyttävän p*****ella kodilla. Pari keksiä per siivottava kohde.

      Mä luin kanssa kirjat ja päätettiin tyttöporukalla käydä leffakin katsomassa. Niin siis sen tarinan takia, se lätinähän on aika loppuun kulutettu aihe koko kirjassa, eikä edes hyvin kirjoitettu. Leffa oli tosi sama kuin kirjakin, kaikki yksityiskohdat oli samoja, siis keskustelut ja asunnotkin juuri prikuulleen kuin kirjassa. Kuvittelin leffan pitävän sisällään kaikkien kolmen kirjan tarinat, vaan pam, leffa per kirja. Rahastusta! Ei mikään huikea kokemus. Mä en kovin vakavasti kyseisen kirjan aihetta ota, mutta joku saattaa.

      Katsotaan miten näissä treffeissä käy. Niinhän se nyt on että yli kolmekymppisillä on usein jotain historiaa jo mukanaan ja kohtaamisten eteen pitää nähdä vähän vaivaa. Mutta jos tuttavapiireistä löytyy kaksi samantyyppistä ihmistä niin pitäähän se katsoa!

      Oli muuten torstaina tarkoitus luovuttaa verta. Mutta olin noiden happojeni kanssa pahoinvoiva ja jäin sohvalle. Mutta ihan pian!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Samoin. Mä mietin pitkään, miten kuvaisin tota Riittämättömyyttä äitinä, mutta en osaa.

      Hyvää alkavaa viikkoa sinne :)

      Poista
  3. Mukavaa maaliskuuta! Helmikuu sai minutkin napsimaan kaksin käsin gavisconia ja rennietä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutut rohdot! Nexiumiin luotan, tai sen halvempaan versioon. Kaurapuurokin on ollut hyvä tyhjään vatsaan, suojaa hyvin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!